Komuniciranje podjetij po epidemiji

Komuniciranje podjetij po epidemiji

V četrtek, 18.6.2020 smo, v okviru projekta SPOT svetovanje Pomurje, bili online in govorili o komuniciranju podjetij pred, med in po epidemiji. Vso komuniciranje pa smo povezali z družbeno odgovornostjo, ki jo podjetje vpeljujejo v svoje komuniciranje z javnostmi.

 

Seznanili smo se z veliko primeri komuniciranja, katere nam je predavateljica Darja Počič predstavila, razložila logiko takega oglaševanja in nas prepričala v koristnost pristnega in verodostojnega predstavljanja, ki odraža družbeno odgovornost vsakega poslovnega subjekta

 

Pridobili smo ogromno dobrih praktičnih nasvetov, ki jih je mogoče koristno uporabiti.

 

 

Projekt »SPOT svetovanje POMURJE 2018-2022 «
Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija